Advanced Hotel Management

Ημ/νία

ΠΡΟΣΕΧΩΣ

ΩΡΕΣ

200 ΩΡΕΣ

certificate

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ACTA & QTL

  • Το σεμινάριο Advanced Hotel Management, πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης Στελεχών Διοίκησης στον τομέα των Τουριστικών επιχειρήσεων.

    Στόχος/Σκοπός:

    Σκοπός του είναι να προσφέρει εξειδικευμένες γνώσεις διαχείρισης όλων των διοικητικών τμημάτων μιας ξενοδοχειακής μονάδας, καθώς και καινοτόμες τεχνικές εμπορικής ανάπτυξής της.
    Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις των σύγχρονων Μοντέλων Διοίκησης, δεξιότητες Soft / Hard Skills και ικανότητες διοίκησης των τμημάτων Rooms Division, Front Office, Housekeeping, Guest Relations, F&B και C&E, Sales & Marketing, Human Resources, Revenue & Yield, TQM Management.

  • Σκοπός του Εκπαιδευτικού Οργανισμού ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ είναι η διαρκής επιμόρφωση και κατάρτιση των ενηλίκων, ανεξαρτήτως επαγγελματικής κατάστασης και επιπέδου μόρφωσης.

    Απώτερος στόχος είναι η υποστήριξη ικανών επαγγελματιών σε ένα σύγχρονο και ταχύτατα μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον, τόσο ως προς τις νέες ανάγκες της αγοράς όσο και ως προς τη βελτίωση υπαρχόντων υπηρεσιών, με την παρακολούθηση της τεχνολογίας και των εξελίξεων.

    Γιατί να επιλέξεις τα ΔΕΛΤΑ Professional Courses:

    • Γίνεσαι μέλος των Σχολών ΔΕΛΤΑ, του μεγαλύτερου Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού Ομίλου στην Ελλάδα.
    • Έχεις επιλογή ανάμεσα στις πλέον σύγχρονες ειδικότητες, συνδεδεμένες με την αγορά εργασίας.
    • Αποκτάς πρόσβαση σε ένα τεράστιο δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών.
    • Αποκτάς τις πλέον σύγχρονες εκπαιδευτικές πιστοποιήσεις.
    • Τα ΔΕΛΤΑ Professional Courses παρέχουν την εξατομικευμένη εκπαίδευση (Tailor Made Μαθήματα), προσαρμοσμένη στον ελεύθερο χρόνο των σπουδαστών.
    • Τα μαθήματα διεξάγονται στις πλέον σύγχρονες εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις και εργαστήρια.
    • Συνεργάζεσαι με ένα σύγχρονο Γραφείο Σταδιοδρομίας και με ένα μεγάλο δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.
    • Διδάσκεσαι από επιλεγμένους & εξειδικευμένους καθηγητές, επαγγελματίες στο χώρο τους.
    • Αποκτάς τη δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησης διαλέξεων & ομιλιών.
    • Μέσα από το Γραφείο Startup δίνεται η δυνατότητα ενημέρωσης για το πώς να κάνεις πράξη την δική σου επιχειρηματική ιδέα.
  • Το σεμινάριο αποτελείται από τις παρακάτω διδακτικές ενότητες.

    • Εισαγωγή στη Διοίκηση Ξενοδοχείων
    • Βασικά Χαρακτηριστικά Διοίκησης Ξενοδοχείων
    • Διοίκηση Λειτουργίας Ξενοδοχείου ανά Τμήμα
    • Rooms Division
    • F & B Management
    • Outlets Management
    • F & B Administration
    • Kitchen Management
    • Events Management
      • Events Planning
      • Banquet Operations
    • HR Management                                               
    • Sales & Marketing
      • Sales Administration
      • Δίκτυο Πωλήσεων Ξενοδοχείων και Λειτουργία
      • Marketing Υπηρεσιών
      • Digital Marketing
    • Revenue Management
      • Revenue Plan
      • Rating Plan
      • Budget Analysis and Forecasting
      • Reporting & Yield
    • Finance Accounting
    • TQM in Hotel Management
    • Innovation and New Technologies     

    Επιπλέον συμπεριλαμβάνεται μία επιπλέον εβδομάδα training στα ξενοδοχεία του Ομίλου Athenaeum Hotels (Grand, Palace, Ηριδανός).

  • Πάνος Ιντζίδης

    Ο Πάνος Ιντζίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1980, αποφοίτησε από το Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης & Οικονομίας του Ανώτατου Τεχνολογικού Ιδρύματος Πάτρας.
    Ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία το 2004 σε ξενοδοχειακές μονάδες 5* στην Ελλάδα και το εξωτερικό και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ανέλαβε σημαντικές θέσεις κυρίως στα τμήματα του Rooms Division & MICE.
    Από νωρίς ασχολήθηκε με θέματα εκπαίδευσης τόσο σε on όσο και σε off job training και έχει παρακολουθήσει μια εκτενή σειρά από εκπαιδεύσεις και σεμινάρια τόσο στο κομμάτι της εκπαίδευσης ενηλίκων (CTC Training) όσο και σε τομείς όπως Handling Complaints, Sales Administration, Revenue, TQM κα.

    Μεταξύ άλλων συνεργάστηκε με μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως Intercontinental Hotels Group, Classical Hotels, Grecotel, Airotel,Wyndham σε Διευθυντικές θέσεις και σε διάφορα ξενοδοχεία τους ενώ παράλληλα άσκησε την εκπαιδευτική του ιδιότητα από το 2010, διδάσκοντας σε ιδιωτικά ΙΕΚ.
    Από το 2018 είναι Γενικός Διευθυντής της ξενοδοχειακής αλυσίδας Athenaeum Hotels και μέλος του Συλλόγου Διευθυντών Αθήνας στοχεύοντας στην συνεχή ανάπτυξη του Ομίλου και την παροχή υψηλού επιπέδου Υπηρεσιών αλλά και έχοντας ως βασικό σκοπό να γαλουχήσει μέσω της ενασχόλησης του με την εκπαίδευση νέους επαγγελματίες που θα μπορούν να στηρίξουν την Βιομηχανία του Τουρισμού και της Φιλοξενίας στην χώρα μας.

    Μαντώ Ντέρου

    Η Μαντώ Ντέρου, είναι Διευθύντρια του School of Tourism & Culinary Arts του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Αθήνας από το 2011 και μέλος του Γραφείου Σταδιοδρομίας, στοχεύοντας στην άρτια εκπαίδευση και προετοιμασία νέων επαγγελματιών στον ανταγωνιστικό και απαιτητικό χώρο της τουριστικής βιομηχανίας. Είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Κρήτης και κάτοχος του IATA Diploma. Απέκτησε εξειδίκευση στον τομέα του F&B Management μέσω διαφορετικών  προγραμμάτων εκπαίδευσης όπως Sommelier Training (Ελλάδα & Αλσατία), Bartending Training Courses, Food Tasting & Product Knowledge (Ελλάδα, Γερμανία, Αυστρία & Γαλλία), Υγιεινή και Ασφάλεια (ΕΦΕΤ, ΕΣΥΤ), Effective Cost Management (ΕΕΔΕ) Rev!Max, Complaint Handling, Negotiating Skills & Crisis Management (Hilton e-university) κ.ά.
    Ξεκίνησε την επαγγελματική της πορεία σε ξενοδοχειακές μονάδες  5* στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και σε χώρους υψηλής γαστρονομίας. Μεταξύ άλλων, συνεργάστηκε με το Elounda Beach, το Chandris Hotel, το Grand Resort Lagonissi, το Freiburg Colombi Hotel, το President Hotel και την Hilton International, σε θέσεις Maitre, Restaurant Manager, HOD & Duty Manager. Έχει αναλάβει την επίβλεψη πολυτελών χώρων εστίασης και διοργάνωσης εκδηλώσεων όπως Alfa Catering, Vive Mar και Hytra Athens. Έχει συνεργαστεί με την Global Management & Services ως HR Manager, ενώ παράλληλα ασκεί την εκπαιδευτική της ιδιότητα από το 2006, διδάσκοντας σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ, αλλά και μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων εκπαίδευσης & κατάρτισης ενηλίκων.
    Αγαπημένο της motto: “Dream Big, Work Hard, Stay Humble!”

    Δήμητρα Αρίδαarida_dimitra

    Η Δήμητρα Αρίδα  αποφοίτησε το 2005 από την σχολή Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ανωτάτου Τεχνολογικού Ιδρύματος Πατρών. Συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στελεχών MSc in Marketing & Communications το 2012 και το 2019 αποφοίτησε από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, έχοντας επιτυχώς ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBA in Business Administration.
    Παράλληλα εχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων για Digital Marketing, Revenue Management, Negotiation Skills αλλά και Οινογνωσίας και Γαστρονομίας. Τα τελευταία χρόνια είναι κριτής στα βραβεία Γαστρονομίας Restaurants 100 και έχει διδάξει ως guest lecturer σε ιδιωτικά ΙΕΚ και στο Ο.Π.Α.
    Ξεκίνησε την καριέρα της το 2004 στο τμημα πωλήσεων, με εξειδίκευση στο MICE, σε μεγάλες ελληνικές ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως η Grecotel, ο όμιλος Μαντωνανάκη, η AKS Hotels & Resorts και διετέλεσε ως διευθυντικό στέλεχος στις Πωλήσεις & Μάρκετιγκ για σχεδόν δέκα χρόνια σε πολυεθνικές εταιρείες, οπως η Melia Hotels International και η Booking.com
    Η κα Αρίδα έχει την θέση της Director of Sales & Marketing για την Ελλάδα στον διεθνή  ξενοδοχειακό όμιλο Brown Hotels, επιβλέποντας τα τμήματα Πωλήσεων, Marketing, Κρατήσεων & Revenue.

    Σεραφείμ Κουρλόςkourlos

    Ο Σεραφείμ Κουρλός, Πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του ΤΕΙ Χαλκίδας, είναι Αδειούχος Α’ Τάξης Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Αδειούχος πρώτης Ειδικότητας Ψυκτικών Εγκαταστάσεων. Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ΙΕΚ και έχει εργαστεί επί σειρά 9 ετών στην ΗΛΕΚΤΡΕΜ Α.Ε. και στην HOCHTIEF/IOS Α.Ε.
    Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και στην PETROGEN.

     

     

    Γιάννης Πλακιάς

    Ο Γιάννης Πλακιάς γεννήθηκε στην Αθήνα το 1965. Σπούδασε στα AΤΕΙ Θεσσαλονίκης Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. Έχει εργαστεί σε ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις ως Προϊστάμενος Διοργάνωσης Συνεστιάσεων, Εστιατορίων και Μπαρ, Διευθυντής Εξυπηρέτησης Συνεργατών (Operational Manager), Υποδιευθυντής, Δημιουργία και διεύθυνση Club Office, εξυπηρέτηση των μελών, Sales Manager / Hospitality Consultant. Τα τελευταία χρόνια διατηρεί τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων στην εταιρεία HIT SA αναλαμβάνοντας και μέρος της εκπαίδευσης επαγγελματιών σε Hotel Ops/Reservation Systems  CRM’s όπως τα Protel & Ermis.

    Παναγιώτης Σκαλιώτης

    Ο Παναγιώτης Σκαλιώτης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974 και αποφοίτησε από τη Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων του Ο.Τ.Ε.Κ.

    Ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία το 1996 σε χώρους υψηλής γαστρονομίας της Αθήνας. Έχει εργαστεί σε γνωστά  εστιατόρια όπως το Nabucco το Artisanal και στο εμβληματικό ‘’Διόνυσος – Zonars’’  σε διευθυντικές θέσεις.

    Με άριστες διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες, αναλυτική σκέψη, καθώς και δεξιότητες που σχετίζονται με την διεκπεραίωση πολλαπλών αρμοδιοτήτων, εργάζεται μεθοδικά και επιτυγχάνει κάθε στόχο αποτελεσματικά. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διοίκηση προσωπικού και έχει υψηλό το αίσθημα της υπευθυνότητας, δεξιότητες που πλέον τον κατεύθυναν στο χώρο της εκπαίδευσης νέων επαγγελματιών .

    Σήμερα εργάζεται ως F&B Μanager αναλαμβάνοντας νέα ξενοδοχειακά project και από το 2015 ανήκει στην εκπαιδευτική ομάδα του ΙΕΚ Δέλτα Αθήνας

  • Μετά τη λήξη του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες παραλαμβάνουν Βεβαίωση Παρακολούθησης από τις Σχολές Δέλτα Αθήνας Εκπαιδευτική Α.Ε.

    Ο Πιστοποιημένος Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΔΕΛΤΑ διαθέτει εξειδικευμένη γνώση και πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση ενηλίκων, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

     

    ACTA

  • *Για τους σπουδαστές του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ ισχύει έκπτωση στα δίδακτρα. Ειδικές τιμές ισχύουν επίσης για ανέργους, φοιτητές και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, με την επίδειξη του αντίστοιχου δικαιολογητικού.

    Ημέρες & Ώρες υλοποίησης: Τετάρτη & Παρασκευή 17:00 – 21:30, Σάββατο 10:00 – 15:00

    Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και ένας Σύμβουλος Εκπαίδευσης θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σου. Μπορείς να εξασφαλίσεις τη θέση συμμετοχής σου με προκαταβολή των 50€.

    Λογαριασμοί Καταθέσεων:

    • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
      080/471128 94
      Swift Code: ETHN GRAA
      IBAN: GR 5001100800000008047112894
    • EUROBANK
      00260052210200520470
      EFG EUROBANK ERGASIAS
      IBAN: GR 3602600520000210200520470
    • ΠΕΙΡΑΙΩΣ
      6884-124659-709
      IBAN: GR 80 0171 8840 0068 8412 4659 709

    Δικαιούχος: ΣΧΟΛΕΣ ΔΕΛΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ιπποκράτους 22 Αθήνα
    Αιτιολογία: Δίδακτρα του/της (Ονοματεπώνυμο)

    ×

    ΚΛΕΙΣΕ ΘΕΣΗ


    Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!
    Συμπλήρωσε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου για το πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει.

    Go to Top