ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  • Ευρωπαϊκά Προγράμματα

    erasmus
    Work Based Learning
    ecwork
    ECVET-Permit
    On Track
  • Τι είναι το πρόγραμμα Erasmus+

    ERASMUS: European Region Action Scheme for the Mobility of University Students. Πήρε την ονομασία του από τον φιλόσοφο, θεολόγο και ανθρωπιστή Έρασμο του Ρότερνταμ (1465-1536).

    Το Erasmus+ είναι το νέο πρόγραμμα της ΕΕ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία, και τον Αθλητισμό για το διάστημα 2014-2020 και πήρε το όνομά του από την αναγνωρισιμότητα του Erasmus στο πλαίσιο των προηγουμένων ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Στόχος του Erasmus+ είναι η ανάδειξη των δεξιοτήτων και της απασχόλησης, καθώς και ο εκσυγχρονισμός των συστημάτων εκπαίδευσης, κατάρτισης της νεολαιας σε όλους τους τομείς της Δια Βίου Μάθησης.

    Βασική Δράση 1 (KA1/ΒΔ1): Κινητικότητα ατόμων

    Βασική Δράση 2 (ΚΑ2/ΒΔ2): Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών

    What is Erasmus+

    ERASMUS: European Region Action Scheme for the Mobility of University Students. It was named after the philosopher, theologist and humanist Erasmus of Rotterdam (1465-1536).

    Erasmus+ is the new EU program for Education, Training, Youth and Sports for the duration 2014-2020 and took its name from the recognition of Erasmus in previous European programs. The objective of Erasmus+ is to develop skills and employment, as well as to modernize the education and training systems of young people in all areas of lifelong learning.

    Key Action 1 (KA1 / ΒΔ1): Learning Mobility of Individuals

    Key Action 2 (KA2 / ΒΔ2): Cooperation for innovation and the exchange of good practices

    Οι στόχοι μας

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ (Αριθμός PIC: 940818424) διοργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για να καλύψουν ανάγκες της Ανώτατης Εκπαίδευσης, της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) όπως επίσης και την κινητικότητα σπουδαστών και προσωπικού.

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ χρησιμοποιεί ενεργητικές μεθόδους μάθησης για να μεγιστοποιήσει τα οφέλη για τους συμμετέχοντες και να τους επιτρέψει να αρχίσουν να χρησιμοποιούν άμεσα τις νέες αυτές δεξιότητες.

    Όλα τα μαθήματα συνδυάζουν τα πιο αποτελεσματικά και ταχύτερα αναπτυσσόμενα μοντέλα εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών της αγοράς.

    To Γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων προωθεί την ενεργό συμμετοχή της σχολής σε ευρωπαϊκά προγράμματα με στόχο να καταστεί πρωτοπόρο στην εξέλιξη της Ευρωπαϊκής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, δημιουργώντας στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίους ευρωπαίους και διεθνείς εταίρους που αποσκοπούν στην ανάπτυξη και εφαρμογή έργων. Έργα με σκοπό την προώθηση της ποιοτικής ανάπτυξης στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) αλλά και τη συνεργασία ανάμεσα στους τομείς της εκπαίδευσης, κατάρτισης και εργασίας, όπως επίσης την προώθηση της έρευνας και καινοτομίας αλλά και της κινητικότητας των σπουδαστών για σκοπούς κατάρτισης και πρακτικής άσκησης.

    «In 20 years from now you ‘ll be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did»

    Project Objectives

    The European Projects Office promotes the active participation of the faculty in European programs with the aim of becoming a pioneer in the development of European Vocational Education and Training (VET) at National and European level, creating strategic partnerships with top European and International partners aimed at development and implementation of projects. Projects to promote quality development in Vocational Education and Training (VET) as well as cooperation between education, training and work, the promotion of research and innovation as well as the mobility of students for training and internships.

    IEK DELTA (PIC Number: 940818424) organizes Training Courses specially designed to meet Higher Education and Vocational Training needs as well as Student’s and Staff Mobility.

    IEK DELTA uses active learning methods in order to maximize benefits for the participants and enable them to start using the new skills straight ahead.

    All courses combine the most effective and fastest-growing educational models of the market needs.

    Μέλη του Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων / European Projects Office Members

    Dr. Konstantinos N. Kiousis

    Mechanical – Electrical Engineer

    BEng, MSc, MEdu, PhD, MIMechE

    Director

    kiousis@iekdelta.gr

    Dr. Lambros Farmakis

    Chemist, PhD

    Deputy Director

    farmakis@iekdelta.gr

    Ioanna Mantzouka

    BA in Psychology

    Head of Career Office

    mantzouka@iekdelta.gr

    Manto Nterou

    Degree in Hospitality Professions, IATA

    Director of Tourism & Cullinary Arts

    derou@iekdelta.gr

    Georgios Kazantzis

    Degree in Culinary Management, Executive Chef

    Head of Culinary Arts Department

    kazantzis@iekdelta.gr

    Sofia Nefeli Spilioti

    BA in Tourism Management

    Marketing Director

    spilioti@iekdelta.gr

  • ECVET-Permit

    Το ECVET PERMiT  σύστημα

    Το ECVET PERMiT είναι ένα σύστημα για την αναγνώριση, συγκέντρωση και μεταφορά πιστωτικών μονάδων (credits) στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΚ).

    Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
    Η παρούσα δημοσίευση δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται για τυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.

    IEK-DELTA-ECVET-Permit

    ECVET  System

    ECVET for Permeability and Transferability between the Non-Formal and Formal VET System

    The project was funded by the European Commission
    This article reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein

    IEKDELTA-ECVET-Permit

     

    Εταίροι του Προγράμματος ECVET PERMiT

    Greece

    iekdekta-web-logo

    ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ – Delta Vocational Training Institute

     

    idec

    IDEC
    http://www.idec.gr

     

    Cyprus

    intercollege

    EDEX – Educational Excellence Corporation Limited (Intercollege)
    https://www.intercollege.ac.cy

     

    ΚΕΠΑ – Κέντρο Παραγωγικότητας Κύπρου – Υπουργείο Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων (CPC)
    http://www.mlsi.gov.cy

     

    ΑνΑΔ – Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Kύπρου (HRDA)
    http://www.hrdauth.org.cy/

     

    Malta

    MCAST – Malta College of Arts, Science and Technology
    http://www.mcast.edu.mt/

    Το έργο ECVET PERMiT

    Το έργο ECVET PERMiT έχει ως στόχο την εφαρμογή της μεθοδολογίας του ευρωπαϊκού συστήματος πιστωτικών μονάδων για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ECVET) σε προγράμματα που υπάγονται στο πλαίσια τόσο της τυπικής όσο και της μη τυπικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τη διαπερατότητα και τη δυνατότητα μεταφοράς των μαθησιακών αποτελεσμάτων που επιτυγχάνονται μέσα σε διαφορετικά πλαίσια μάθησης.

    Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα στοχεύει να εφαρμόσει τη μεθοδολογία ECVET για την περιγραφή, την αξιολόγηση και την πιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων σε τρία προγράμματα μη-τυπικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στις εξής τεχνικές ειδικότητες:

    – Μηχανικός Αυτοκινήτων
    – Ηλεκτρολόγος
    – Υδραυλικός

    προκειμένου να ελεγχθεί η δυνατότητα μεταφοράς πιστωτικών μονάδων από το σύστημα μη-τυπικής μάθησης στο επίσημο σύστημα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, κατ ‘αρχάς εντός των εθνικών συνόρων και, σε δεύτερο στάδιο, σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

    Στόχοι του Έργου

    Η υλοποίηση του έργου περιλαμβάνει τρεις ειδικούς στόχους:

    1. Την εφαρμογή της μεθοδολογίας του ECVET σε ένα επιλεγμένο αριθμό τεχνικών προγραμμάτων εντός των συστημάτων της μη-τυπικής και της τυπικής μάθησης στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτισης σε τρεις χώρες της ΕΕ: Ελλάδα, Κύπρος και Μάλτα.
    1. Τον έλεγχο της μεταφοράς μαθησιακών αποτελεσμάτων από το μη-τυπικό στο τυπικό σύστημα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο.
    1. Την αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με τα οφέλη της εφαρμογής του συστήματος ECVET και την προώθηση της εφαρμογής του ECVET για τη διαπερατότητα και τη δυνατότητα μεταφοράς μαθησιακών αποτελεσμάτων από το σύστημα της μη-τυπικής στο σύστημα τυπικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

    Οι στόχοι του έργου είναι σύμφωνοι με τους στόχους και τις προτεραιότητες των στρατηγικών εταιρικών σχέσεων στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ και ειδικότερα:

    – Τη βελτίωση της ποιότητας και της καταλληλότητας των προγραμμάτων μάθησης στον τομέα μη-τυπικης ΕΕΚ, εφαρμόζοντας τη μεθοδολογία του ECVET και τη διευκόλυνση της μεταφορά των πιστώσεων από το σύστημα μη-τυπικής στο επίσημο σύστημα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο.

    – Τη διευκόλυνση της επικύρωση της μη-τυπικής μάθησης και της διαπερατότητας της εντός των δομών της τυπικής εκπαίδευσης.

    The ECVET PERMiT  project

    The project ECVET PERMiT aims to implement the European Credit system for Vocational Education and Training (ECVET) methodology in the curricula of VET study programmes within the non-formal and formal VET system, at national and EU level, in an effort to increase the permeability and transferability of the learning outcomes achieved within different learning contexts.

    Specifically, the project aims to apply the ECVET methodology for describing, assessing and validating learning outcomes in the VET study programmes of three non-formal technical specializations:

    Automotive Mechanic
    Electrician
    Plumber

    in order to test the transferability of credits from the non-formal to the formal VET system, firstly within the national boarders and secondly on a European level.

    Project Objectives

    The project implementation involves three specific objectives:

    1. To apply the ECVET methodology in a selected number of technical vocation programmes within the non-formal and formal VET system in three EU countries: Cyprus, Malta and Greece;
    1. To test the transferability of learning outcomes from the non-formal to the formal VET system at national and transnational level;
    1. To raise awareness about the benefits of the implementation of the ECVET system and promote the implementation of ECVET for permeability and transferability within the non-formal and formal VET system at national and European level.

    The project aims are in line with the objectives & priorities of the Strategic Partnerships under the Erasmus+ programme and in particular:

    – To enhance the quality and relevance of the learning programmes in non-formal VET sector, by applying the ECVET methodology and facilitating the transfer of credits from non-formal to formal VET system at national and transnational level;

    – To facilitate the validation of non-formal learning and its permeability within formal education pathways.

    ECVET Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, που συχνά αναφέρεται ως ECVET, είναι ένα τεχνικό πλαίσιο για τη μεταφορά, την αναγνώριση και (ενδεχομένως) τη συσσώρευση των μαθησιακών αποτελεσμάτων ενός προσώπου με σκοπό την απόκτηση επαγγελματικών προσόντων. Καθοδηγούμενα από σύσταση σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τα εργαλεία και η μεθοδολογία του ECVET περιλαμβάνουν την περιγραφή των επαγγελματικών προσόντων με βάση ψηφίδες μαθησιακών αποτελεσμάτων, μια διαδικασία μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων και σειρά συμπληρωματικών εγγράφων, όπως συμφωνίες μάθησης, προσωπικές αναλυτικές βαθμολογίες και οδηγούς χρήσης. Το ECVET αποσκοπεί στο να διευκολύνει την αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία, στο πλαίσιο της κινητικότητας, για σκοπούς απόκτησης επαγγελματικού προσόντος.

    Στο πλαίσιο του έργου ECVET Permit έχει υιοθετηθεί η ακόλουθη ορολογία: Τυπική µάθηση: Μάθηση που πραγµατοποιείται σε δοµηµένο περιβάλλον από εκπαιδευτικό οργανισµό ή οργανισµό κατάρτισης και οδηγεί σε πιστοποίηση, πχ. από οργανισµό που απονέµει αναγνωρισµένα πιστοποιητικά και διπλώµατα.

    Μη τυπική µάθηση: Μάθηση που πραγµατοποιείται από εκπαιδευτικό οργανισµό ή οργανισµό κατάρτισης που ΔΕΝ οδηγεί σε πιστοποίηση, πχ. από οργανισµό που παρέχει κατάρτιση χωρίς την απονοµή αναγνωρισµένου πιστοποιητικού ή διπλώµατος.

    Οι πιστωτικές µονάδες (credits) αποτελούν το σύνολο των µαθησιακών αποτελεσµάτων ενός ατόµου, που έχουν αξιολογηθεί και τα οποία µπορούν να συσσωρευτούν για την απόκτηση ενός επαγγελµατικού προσόντος ή να µεταφερθούν σε άλλα µαθησιακά προγράµµατα ή επαγγελµατικά προσόντα. Η συσσώρευση πιστωτικών µονάδων είναι µια διαδικασία µέσω της οποίας τα άτοµα µπορούν να αποκτήσουν προσόντα σταδιακά, µε διαδοχικές αξιολογήσεις µαθησιακών αποτελεσµάτων.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ECVET, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα:

    http://www.ecvet-toolkit.eu
    http://www.efvet.org/

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο ECVET PERMiT, μπορείτε να βρείτε υλικό παρακάτω:

    Πρώτο Ενημερωτικό Δελτίο Μάιος 2015.pdf
    Δεύτερο Ενημερωτικό Δελτίο Φεβρουάριος 2016.pdf
    Τρίτο Ενημερωτικό Δελτίο Ιούλιος 2016.pdf
    Τέταρτο Ενημερωτικό Δελτίο Νοέμβριος 2016.pdf

    Παρακάτω θα βρείτε ECVET Experts, υπεύθυνους για την εφαρμογή του εργαλείου ECVET. Επικοινωνήσετε μαζί τους για περισσότερες πληροφορίες και γενικές οδηγίες για την εφαρμογή του ECVET σε προγράμματα Δια Βίου Μάθησης.

    Greece

    Dr. Konstantinos N. Kiousis
    Academic Director
    Organization: Delta Vocational Training Institute
    Telephone: 00302108225983  /  Email: kiousis@iekdelta.gr

    Natassa Kazantzidou
    Consultant
    Organization: IDEC
    Telephone: 00302104286227  /  Email: natassa@idec.gr

    Cyprus

    Demetris Kitsios
    Instructor for Mechanical Installations
    Organization: Cyprus Productivity Center
    Telephone: +35722806154  /  Email: dkitsios@kepa.mlsi.gov.cy

    Stella Philippou
    Human Resource Officer
    Organization: Human Resources Development Authority of Cyprus
    Telephone: +35722390252  /  Email: s.philippou@hrdauth.org.cy

    Yianna Orphanidou, FIH
    Chair Institute of Hospitality, Cyprus
    Organization: University of Nicosia
    Telephone: +35722841649  /  Email: oprhanidou.y@unic.ac.cy

    George Philippides
    Mechanical Installations Assistant Coordinator
    Organization: Intercollege
    Telephone: +35722842592  /  Email: philippides.g@intercollege.ac.cy

    Dr. Andreas Loizou
    Automotive Technology Coordinator
    Organization: Intercollege (Nicosia)
    Telephone: +35722842594  /  Email: loizou.a@intercollege.ac.cy

    Malta

    Jeremy Scerri
    Senior Lecturer
    Organization: MCAST
    Telephone: +35623987700  /  Email: jeremy.scerri@mcast.edu.mt

    Marjohn Demanuele
    Lecturer
    Organization: MCAST
    Telephone: +35623987700  /  Email: marjohn.demanuele@mcast.edu.mt

    Joshua Bugeja
    Subject Coordinator (IT)
    Organization: MCAST
    Telephone: +35623987700  /  Email: joshua.bugeja@mcast.edu.mt

  • ecwork logo

    ECWORK

    ECVET for work – based learning

    Το ECWORK είναι ένα πρόγραμμα για την αναγνώριση πιστωτικών μονάδων (credits) στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΚ) σχετικά με τη μάθηση στο χώρο εργασίας. 

    ecworl

    Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η παρούσα δημοσίευση δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται για τυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.

    The project was funded by the European Commission
    This article reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein

     

    Εταίροι του Προγράμματος ECVET PERMiT

    Greece

    iekdekta-web-logo

    ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ – Delta Vocational Training Institute

     

    idec

    IDEC
    http://www.idec.gr

     

    Cyprus

    intercollege

    EDEX – Educational Excellence Corporation Limited (Intercollege)
    https://www.intercollege.ac.cy

     

    Croatia

    Elektrostrojarska-skola

    Elektrostrojarska skola
    http://ess.hr

     

    Spain

    Forave

    Fondo Formacion Euskadi
    http://www.ffeuskadi.net/

     

    Portugal

     Fondo-Formacion-Euskadi

     Forave
    http://www.forave.pt/

    Το πρόγραμμα ECWORK

    Το πρόγραμμα ECWORK στοχεύει στην ανάπτυξη ικανοτήτων για την εφαρμογή της μεθοδολογίας ECVET σε σχολεία και οργανισμούς επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (EEK), έτσι ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από τη διεθνή κινητικότητα και τη μάθηση στο χώρο εργασίας. Στόχος του έργου είναι η εφαρμογή και η μεταφορά της μεθοδολογίας ECVET στον τομέα της πρακτικής διδασκαλίας φοιτητών σε διεθνές επίπεδο, η αναγνώριση των μονάδων ECVET και η εξίσωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων για την πρακτική διδασκαλία. Αυτή είναι η λεγόμενη προσέγγιση «από τη βάση προς την κορυφή» (bottom up).

    Το ECVET βασίζεται σε τρεις πυλώνες:

    1. Την αναγνώριση, εκφραζόμενη σε μονάδες μαθησιακών αποτελεσμάτων και η οποία μπορεί να αξιολογηθεί και να επικυρωθεί ξεχωριστά.
    1. Τη διαδικασία μεταφοράς και συσσώρευσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων και των αντίστοιχων πιστωτικών μονάδων ECVET.
    1. Τη διασφάλιση ποιότητας μέσω διαδικασιών και εγγράφων όπως το Μνημόνιο Συνεργασίας, τις Μαθησιακές Συμφωνίες και τα Προσωπικά Έγγραφα/Αντίγραφα.

    Στο πρόγραμμα ECWORK, θα αναπτυχθεί μια προσέγγιση «από τη βάση προς την κορυφή» (bottom up) για τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αποκτήθηκαν μέσω της διεθνούς κινητικότητας με μάθηση στο χώρο εργασίας.

    Το έργο θα υλοποιηθεί στην ειδικότητα της Μηχανοτρονικής, εμπλέκοντας προσόντα των επιπέδων 4/5 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (EQF), σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία ECVET, συμβάλλοντας στις πολιτικές της ΕΕ προωθώντας το ECVET και τη διδασκαλία στο χώρο εργασίας.

    Στόχοι του έργου

    Στόχος του έργου είναι η προώθηση της μεταφοράς πιστωτικών μονάδων, της κινητικότητας και της απασχολησιμότητας των φοιτητών στην ειδικότητα της Μηχανοτρονικής.

    Ο γενικός στόχος του έργου είναι να διευκολύνει την επικύρωση, την αναγνώριση και τη μεταφορά μαθησιακών αποτελεσμάτων στην ειδικότητα της Μηχανοτρονικής, που αποκτήθηκαν μέσω της διεθνούς μάθησης στο χώρο εργασίας με τη χρήση της μεθοδολογίας ECVET.

    Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι του έργου είναι:

    • Να χαρτογραφήσει τα Ευρωπαϊκά προσόντα στην Μηχανοτρονική χωρών της Νότιας Ευρώπης και να προσδιορίσει τις μεταβιβάσιμες μονάδες μαθησιακών αποτελεσμάτων για την κινητικότητα των σπουδαστών
    • Να αναπτύξει έναν οδηγό για τους εκπαιδευτικούς για την οργάνωση της κινητικότητας που βασίζεται στη μάθηση στο χώρο εργασίας
    • Να αναπτύξει έναν οδηγό για τους εργοδότες στις επιχειρήσεις για το σχεδιασμό της μάθησης στο χώρο εργασίας
    • Να αναπτυχθεί ένα σύνολο εργαλείων για τους σπουδαστές, ώστε να διευκολυνθούν και να υποστηριχθούν σε διεθνείς κινητικότητες για μάθηση στο χώρο εργασίας.
    • Να οργανώσει μια μαθησιακή δραστηριότητα για δομές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στη μεθοδολογία ECVET
    • Να δοκιμάσει τις μονάδες μάθησης στο χώρο εργασίας και τη μεθοδολογία μεταφοράς πιστωτικών μονάδων μέσω περιορισμένης κινητικότητας.

    The ECWORK project

    The ECWORK project aims to develop capacity for implementation of ECVET methodology to VET schools and organizations, so that they can benefit from transnational mobility and work-based learning. The main goal of the project is the application and transfer of ECVET methodology in the field of practical teaching of students at the international level, the recognition of ECVET points and the equalization of learning outcomes for practical teaching. It is the so-called «bottom up» approach.

    ECVET is based on three pillars:

    1. Qualification, expressed in units of learning outcomes, each one of them can be assessed and validated separately.
    2. Transfer and accumulation process of units of learning outcomes and the corresponding credits and ECVET points
    3. Quality assurance through processes and documents such as Memorandum of Understanding, Learning Agreements and Personal Transcripts.

    In the ECWORK project, a bottom-up approach will be developed for credit transfer of learning outcomes acquired through transnational work-based learning mobility. The project will be implemented in the specialty of Mechatronics, involving qualifications at EQF levels 4/5, across European countries using ECVET methodology, contributing to EU policies by promoting ECVET and work-based learning.

    Project Objectives

    The aim of the project is to promote credit transfer, mobility and employability of students in the specialty of Mechatronics.

    The general objective of the project is to facilitate validation, recognition and transfer of learning outcomes in the specialty of Mechatronics, acquired through transnational work-based learning using ECVET methodology.

    The specific objectives of the project are:

    • To map European qualifications on Mechatronics of countries of South Europe and identify transferable units of learning outcomes for mobility of students
    • To develop a teachers’ guide for organisation of work-based learning mobility
    • To develop an employers’ guide for designing work-based learning in companies
    • To develop a toolkit for students, to facilitate and support them in transnational mobility and work-based learning.
    • To organise a learning activity for VET organisations on ECVET methodology
    • To pilot test the work-based learning modules and the credit transfer methodology, through limited mobilities.

    ECVET Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, που συχνά αναφέρεται ως ECVET, είναι ένα τεχνικό πλαίσιο για τη μεταφορά, την αναγνώριση και (ενδεχομένως) τη συσσώρευση των μαθησιακών αποτελεσμάτων ενός προσώπου με σκοπό την απόκτηση επαγγελματικών προσόντων. Καθοδηγούμενα από σύσταση σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τα εργαλεία και η μεθοδολογία του ECVET περιλαμβάνουν την περιγραφή των επαγγελματικών προσόντων με βάση ψηφίδες μαθησιακών αποτελεσμάτων, μια διαδικασία μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων και σειρά συμπληρωματικών εγγράφων, όπως συμφωνίες μάθησης, προσωπικές αναλυτικές βαθμολογίες και οδηγούς χρήσης. Το ECVET αποσκοπεί στο να διευκολύνει την αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία, στο πλαίσιο της κινητικότητας, για σκοπούς απόκτησης επαγγελματικού προσόντος.

    Στο πλαίσιο του έργου ECWORK έχει υιοθετηθεί η ακόλουθη ορολογία: Τυπική µάθηση: Μάθηση που πραγµατοποιείται σε δοµηµένο περιβάλλον από εκπαιδευτικό οργανισµό ή οργανισµό κατάρτισης και οδηγεί σε πιστοποίηση, πχ. από οργανισµό που απονέµει αναγνωρισµένα πιστοποιητικά και διπλώµατα.

    Μη τυπική µάθηση: Μάθηση που πραγµατοποιείται από εκπαιδευτικό οργανισµό ή οργανισµό κατάρτισης που ΔΕΝ οδηγεί σε πιστοποίηση, πχ. από οργανισµό που παρέχει κατάρτιση χωρίς την απονοµή αναγνωρισµένου πιστοποιητικού ή διπλώµατος.

    Οι πιστωτικές µονάδες (credits) αποτελούν το σύνολο των µαθησιακών αποτελεσµάτων ενός ατόµου, που έχουν αξιολογηθεί και τα οποία µπορούν να συσσωρευτούν για την απόκτηση ενός επαγγελµατικού προσόντος ή να µεταφερθούν σε άλλα µαθησιακά προγράµµατα ή επαγγελµατικά προσόντα. Η συσσώρευση πιστωτικών µονάδων είναι µια διαδικασία µέσω της οποίας τα άτοµα µπορούν να αποκτήσουν προσόντα σταδιακά, µε διαδοχικές αξιολογήσεις µαθησιακών αποτελεσµάτων.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ECVET, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα:

    http://www.ecvet-toolkit.eu
    http://www.efvet.org/

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο ECWORK, μπορείτε να βρείτε υλικό παρακάτω:

    1. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2017 (ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ)
    2. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2017 (ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ)
    3. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΑΡΤΙΟΣ 2018 (ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ)

  • ΙΚΥ - Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών

    WBL in Hospitality and Culinary sector

    Work Based Learning in Hospitality and Culinary Sectors

    Μαθησιακή Κινητικότητα ΚΑ1, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    Erasmus+ 2018

    Κωδικός έργου: 2018‐1‐EL01‐KA102‐047151

    WBL - Work Based Learning

    Στην σημερινή παγκοσμιοποιημένη και ιδιαίτερα ανταγωνιστική κοινωνία, που το επίπεδο προσφερόμενης εκπαίδευσης και μόρφωσης πρέπει συνεχώς να αναβαθμίζεται για να υπάρχει ανάπτυξη του ατόμου σε όλους τους τομείς της ζωής του, πόσο μάλλον στον εργασιακό, υπάρχει η ανάγκη για βελτίωση και ανάπτυξη των μαθησιακών αποτελεσμάτων που προσφέρονται.

    Σημαντική ανάγκη είναι η εγκαθίδρυση της πρακτικής άσκησης στο εξωτερικό, με πολλαπλά μαθησιακά οφέλη για τους σπουδαστές. Μέσα από αυτή, οι σπουδαστές χρησιμοποιούν στην πράξη ό,τι έχουν μάθει από την εκπαίδευσή τους, αναπτύσσουν όχι μόνο τις επαγγελματικές τους δεξιότητες αλλά και τις επικοινωνιακές και διαπροσωπικές τους ικανότητες και αποκτούν μια πρώτη εργασιακή εμπειρία σχετική με τις σπουδές τους.

    Το πρόγραμμα σπουδών ιδιαίτερα, αποτελεί βασικό υλικό προς χρήση και εξάσκηση. Μέσω της κινητικότητας ErasmusPro πράγματα που έχουν διδαχθεί θεωρητικά, περνάνε στο πρακτικό επίπεδο και αυτό της βιωματικής μάθησης.  Προετοιμάζονται έτσι για τον επαγγελματικό στίβο, αποκτώντας και δεξιότητες για την προσωπική τους ζωή. Ακόμα, μέσω της κινητικότητας ErasmusPro έχουν την δυνατότητα να εξασκήσουν στην πράξη τις ξένες γλώσσες τους  και να εξειδικεύσουν το λεξιλόγιό τους με βάση την χρησιμοποιούμενη ορολογία.

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ έχει ανάγκη να αναπτύξει την ευρωπαϊκή διάσταση του, μέσα από τη διεύθυνση ευρωπαϊκών συνεργασιών. Ταυτόχρονα, θα τονιστεί η ευρωπαϊκή ταυτότητα των σπουδαστών, συμμετεχόντων και μη, αφού θα αποκτήσουν επίγνωση των κοινών ευρωπαϊκών αξιών και θα δουν στην πράξη τη σημασία και ωφέλεια του να είναι ευρωπαίοι πολίτες καθώς και του να έχουν την ευρωπαϊκή ιθαγένεια. Στόχος του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ είναι να συνεχίσουν να πραγματοποιούνται σχέδια με πολλαπλά οφέλη για όλους τους συμμετέχοντες και μέσω αυτών να ενισχύσει την ευρωπαϊκή συνείδηση του ΙΕΚ και των σπουδαστών του. Παράλληλα, ο τουρισμός αποτελεί μια βιομηχανία με τεράστιο ανταγωνισμό, εντός και εκτός συνόρων, και οποιαδήποτε νέα δράση και σύμπραξη που σκοπό έχει την απόκτηση νέας εργασιακής εμπειρίας και εξειδίκευσης είναι ιδιαίτερα καλοδεχούμενη και αναγκαία. Μέσα από τέτοια έργα, υπάρχει ο στόχος για πρόσθεση νέων συνεργασιών στο δίκτυο συνεργαζόμενων φορέων, ανθεκτικών και προσοδοφόρων, από άποψη εμπειρίας και γνώσης, που θα επιτύχουν να εμπλουτίσουν τα προσφερόμενα μαθησιακά αποτελέσματα.

    Το παρόν σχέδιο αφορά την κινητικότητα ErasmusPro σπουδαστών των τομέων Ξενοδοχειακών και Μαγειρικής Τέχνης, για πρακτική άσκηση 4 μηνών σε ξενοδοχεία της Κύπρου.

    Λόγω της ιδιαίτερης γεωγραφικής της θέσης, του κλίματός της, αλλά και της πολιτιστικής της κληρονομιάς, η Ελλάδα προσελκύει εκατομμύρια τουριστών όλων των εθνικοτήτων κάθε χρόνο, ενώ η βιομηχανία του τουρισμού προσφέρει εργασία στο 1/3  του ενεργού πληθυσμού. Αυτά την καθιστούν μία από τις πιο σημαντικές και σταθερά ακμάζουσες βιομηχανίες της Ελλάδας. Έτσι η επένδυση στη γνώση των εκπαιδευόμενων σε τουριστικούς τομείς είναι μια επένδυση στο μέλλον τόσο των σπουδαστών, όσο και του τουρισμού της χώρας στο σύνολό του.

    Με την πραγματοποίηση του σχεδίου, οι σπουδαστές του τμήματος Ξενοδοχειακών και του τμήματος Μαγειρικής του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ που θα συμμετέχουν, θα έχουν πολλαπλά οφέλη. Καταρχάς, θα τους δοθεί η ευκαιρία  να κάνουν πρακτική άσκηση στον τομέα εκπαίδευσής τους σε μια χώρα του εξωτερικού, την Κύπρο, βοηθώντας τους να δουλέψουν στο αντικείμενο τους έξω από τα όρια της Ελλάδας σε ένα μέρος  που, όμως, παρά την διαφοροποίηση υπάρχει κοινή μητρική γλώσσα και κοινές πολιτισμικές ρίζες έτσι ώστε να μπορούν να απολαύσουν τα πλεονεκτήματα της γνωριμίας με ένα νέο περιβάλλον χωρίς το χρόνο ένταξης που θα χρειάζονταν σε ένα εντελώς ξένo. Παράλληλα, το πρόγραμμα πρακτικής τους άσκησης τονίζει ότι θα αλλάζουν πόστο εργασίας (βάσει ειδικότητας) ανά 2 εβδομάδες, ώστε να εξασκήσουν κάθε γνώση που τους έχει δοθεί μέσω των μαθημάτων.

    Πιο συγκεκριμένα, λόγω της μεγάλης εισροής τουριστών στην Κύπρο, και κυρίως, από το Ηνωμένο Βασίλειο, με το οποίο υπάρχει ιδιαίτερα στενή σχέση λόγω κοινού ιστορικού παρελθόντος, τη Ρωσία, τη Γερμανία, το Ισραήλ, το Λίβανο και τη Σουηδία, οι σπουδαστές θα έρθουν σε επαφή με ανθρώπους διαφορετικών εθνικοτήτων, διευρύνοντας τους ορίζοντές τους και δίνοντάς τους την δυνατότητα, αυτών του Ξενοδοχειακού τομέα , να εξασκήσουν τα αγγλικά και τα γερμανικά τους και αυτών του τομέα Μαγειρικής, τα αγγλικά και γαλλικά τους (βάσει προγράμματος σπουδών). Επίσης, μαθαίνουν, έτσι, τα διαφορετικά πολιτιστικά στοιχεία κάθε λαού.

    Στόχοι του σχεδίου για τους συμμετέχοντες σπουδαστές, είναι η απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων μέσα από την βιωματική άσκηση στο αντικείμενο των σπουδών τους, για χρήση στο επαγγελματικό περιβάλλον αλλά και στην προσωπική τους ζωή. Ακόμα, η ανάπτυξη των γλωσσικών τους δεξιοτήτων και το να έρθουν σε επαφή με καινούργιους πολιτισμούς και κουλτούρες, αναπτύσσοντας παράλληλα το αίσθημα ευρωπαίου πολίτη. Τέλος, αποκτούν έτσι μια πρώτη επαγγελματική εμπειρία, και πόσο μάλλον στο εξωτερικό, δεχόμενοι παράλληλα επιρροές και εξειδικευμένες γνώσεις από ένα αναπτυγμένο επαγγελματικό περιβάλλον και αποκτώντας και την ανάλογη πιστοποίηση που να αποδεικνύει την περίοδο και το αντικείμενο κατάρτισής τους.

    Ταυτόχρονα, το Ινστιτούτο στοχεύει στην εγκαθίδρυση υπηρεσίας διακρατικής κινητικότητας σπουδαστών για πρακτική άσκηση και στην ανάπτυξη του επιπέδου των σπουδών στη δημιουργία τεχνογνωσίας στον οργανισμό για τη διαχείριση της διακρατικής κινητικότητας, στην απόκτηση νέων συνεργασιών και εν συνεχεία τη δημιουργία νέων έργων.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Erasmus+ και την Μαθησιακή Κινητικότητα ΚΑ1 στον Τομέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ), μπορείτε να επισκεφθείτε τις παρακάτω ιστοσελίδες:

    https://www.iky.gr/el/erasmusplus

    https://www.iky.gr/el/erasmusplus-ka1/epagelmatikatartisi-ka1

  • Το On Track

    Το On Track είναι ένα πρόγραμμα για την παρακολούθηση των διαδρομών καριέρας των αποφοίτων της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ΕΕΚ για τη βελτίωση της ποιότητας της παροχής της.

    Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η παρούσα δημοσίευση δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται για τυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.

    Τhe On Track Program

    Tracking Learning and Career Paths of VET graduates, to improve quality of VET provision.

    The project was funded by the European Commission. This article reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein

     

     

    Εταίροι του Προγράμματος On Track

    Greece

    iekdekta-web-logo

    ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ – Delta Vocational Training Institute


    https://iekdelta.gr

     

    idec

    IDEC


    http://www.idec.gr

     

    Cyprus

    intercollege

    EDEX – Educational Excellence Corporation Limited (Intercollege)


    https://www.intercollege.ac.cy

    Slovakia

    TUK

    TUK – Technical University of Kosice

    https://www.tuke.sk

    astra

    Astra

    https://astra-ngo.sk/

    Bulgaria

    NAVET

    NAVET – National Agency for Vocational Education and Training

    https://www.navet.government.bg 

    Latvia

    Eurofortis

    Eurofortis

    https://eurofortis.lv/

    Austria

    3s

    3s

    http://www.3s.co.at

    Spain

    PIT

    P.I.T. – Politeknika Ikastegia Txorierri

    http://www.txorierri.net/

    Το έργο On Track

    Το έργο On Track αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός συστήματος παρακολούθησης για τους αποφοίτους της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ). Το σύστημα παρακολούθησης θα συλλέξει ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα από τους αποφοίτους της ΕΕΚ που σχετίζονται με την περαιτέρω εκπαίδευση, την απασχόληση, τις διαδρομές της καριέρας τους, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται στην αγορά εργασίας κλπ, με στόχο την παροχή ανατροφοδότησης για το σύστημα διασφάλισης ποιότητας του παρόχου ΕΕΚ και την παροχή πληροφοριών για το σχεδιασμό προσόντων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ΕΕΚ, το σχεδιασμό και την υλοποίηση διαδικασιών μάθησης, πρόσθετων υπηρεσιών όπως επαγγελματικό προσανατολισμό, υποστήριξη φοιτητών, δικτύωση με την αγορά εργασίας και παροχή εκπαίδευσης μέσω της εργασίας.

    Το έργο ασχολείται με την προτεραιότητα της ΕΕΚ «καθιέρωση βρόχων ανατροφοδότησης για την προσαρμογή της ΕΕΚ με βάση τα αποτελέσματα». Το έργο θα αναπτύξει, θα εφαρμόσει και θα αξιολογήσει ένα σύστημα παρακολούθησης αποφοίτων ΕΕΚ το οποίο θα ενσωματωθεί στο σύστημα διασφάλισης της ποιότητας των ιδρυμάτων ΕΕΚ. Το πρόγραμμα είναι σύμφωνο με τη σύσταση EQAVET και EQARF (2009), καθώς θα προωθήσει την ποιοτική βελτίωση των παρόχων ΕΕΚ και θα υποστηρίξει την παρακολούθηση των πτυχιούχων με βάση τεκμήρια.

    Το έργο θα συμβάλει στη μέτρηση των δεικτών EQAVET, και συγκεκριμένα:

    Δείκτης Νο. 6: Αξιοποίηση των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν στον εργασιακό χώρο Δείκτης Νο. 7: Ποσοστό ανεργίας των αποφοίτων της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

    Δείκτης Νο.9: Μηχανισμοί προσδιορισμού των αναγκών κατάρτισης στην αγορά εργασίας.

    Το πρόγραμμα εξετάζει επίσης την οριζόντια προτεραιότητα «βιώσιμες επενδύσεις, επιδόσεις και αποτελεσματικότητα», υποστηρίζοντας το σχεδιασμό πολιτικών βασισμένων σε αποδεικτικά στοιχεία που προσφέρουν ποιότητα, καινοτομία και συνάφεια στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.

    Στόχοι του Έργου

    Το πρόγραμμα On Track θα ανταποκριθεί στο διαπιστωμένο κενό και θα αναπτύξει, θα αξιολογήσει και θα χρησιμοποιήσει ένα σύστημα παρακολούθησης αποφοίτων ΕΕΚ για αποφοίτους επαγγελματικών σχολών και ινστιτούτων αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

    Οι συγκεκριμένοι στόχοι του έργου είναι:

    • Να αναλύσει σε βάθος το πλαίσιο και την ανάγκη σε κάθε χώρα
    • Να αναπτυχθει ένα σύστημα παρακολούθησης για τους αποφοίτους της ΕΕΚ που θα τροφοδοτεί το σύστημα διασφάλισης ποιότητας του παρόχου
    • Να δοκιμαστεί πιλοτικά η εφαρμογή του συστήματος, να ενσωματωθεί ένας μηχανισμός παρακολούθησης και να υλοποιηθεί σε διαδικασίες παρακολούθησης προγραμμάτων ΕΕΚ.
    • Να υποστηριχθούν οι πάροχοι ΕΕΚ και να δημιουργήσουν το μηχανισμό παρακολούθησης και να το ενσωματώσουν στο σύστημα διασφάλισης ποιότητας

    Το πρόγραμμα On Track εναρμονίζεται με τις ευρωπαϊκές πολιτικές και προτεραιότητες και ανταποκρίνεται στις κοινές ανάγκες των ευρωπαίων παρόχων ΕΕΚ. Η διακρατική εταιρική σχέση εγγυάται την ανάπτυξη ενός μηχανισμού παρακολούθησης και εργαλείων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των εμπλεκομένων χωρών και μπορεί να μεταφερθεί και σε άλλες χώρες.

    The On Track  project

    The project On Track aims to develop a tracking system for VET graduates of initial vocational education and training schools and institutes. The tracking system will gather qualitative and quantitative data from VET graduates, related to further education, employment, career paths, skills and competences required in the labor market, etc, with the aim to provide feedback to the quality assurance system of the VET provider and inputs to the design of VET qualifications and programs, planning and implementation of learning processes, additional services, such as vocational guidance, support to VET students, networking with labor market, provision of work-based learning.

    The project addresses the VET priority “establishment of feedback loops to adapt VET provision based on outcomes”. The project will develop, implement and evaluate a VET graduates tracking system that will be integrated with the quality assurance system of VET institutions. The project is in line with EQAVET and EQARF Recommendation (2009), as it will promote quality improvements in VET providers and will support the evidence – based monitoring of graduates.

    The project will contribute to the measurement of EQAVET indicators, namely:

    Indicator No 6: Utilization of acquired skills at the workplace,

    Indicator No 7. Unemployment rate of VET graduates,

    Indicator No 9: Mechanisms to identify training needs in the labor market.

    The project also addresses the horizontal priority “sustainable investment, performance and efficiency”, supporting the design of evidence – based policies that deliver quality, innovation and relevance in vocational education and training.

    Project Objectives

    The project On Track will respond to the identified gap and will develop, evaluate and put in use a VET graduates tracking system for graduates of initial vocational education and training schools and institutes.

    The specific objectives of the project are:

    • To analyze, in depth, the context and need in each country
    • To develop a tracking system for VET graduates at institute level that will feed into the quality assurance system of the VET provider
    • To pilot test and implement the tracking system, establish tracking mechanism and integrate it, in VET monitoring processes.
    • To support VET providers to establish the tracking mechanism and integrate it into their quality assurance system

    On Track project addresses European policies and priorities and responds to common needs of European VET providers. The transnational partnership guarantees the development of a tracking mechanism and tools that responds to the needs of all involved countries and can be also transferred in other countries.

Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ διαθέτει  47 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης προσφέροντας σπουδές Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Κατάρτισης, επιπέδου 5.

Έχοντας πάντα ως μέγιστο κριτήριο την ασφάλεια των σπουδαστών, την ποιότητα της παρεχόμενης γνώσης και τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης, δημιουργήσαμε τον πιο σύγχρονο όμιλο εκπαιδευτηρίων στην Αττική.

Η ναυαρχίδα του ομίλου μας με υποδομές 4500m2 που εκτείνονται σε έξι ορόφους και πληρούν τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές για παροχή σπουδών υψηλού επιπέδου βρίσκεται επί των οδών Ιπποκράτους 22 & Ναυαρίνου, στο κέντρο της Αθήνας.

Με υπερσύγχρονο εξοπλισμό, λειτουργική σχεδίαση και θεματικές αίθουσες διδασκαλίας, αναπτύσσουμε ένα μοναδικό περιβάλλον εκπαίδευσης στην πιο όμορφη γειτονιά της Αθήνας. Οι εγκαταστάσεις μας απέχουν μόλις 5 λεπτά από τη στάση Μετρό Πανεπιστήμιο και από το τέρμα των Λεωφορείων της οδού Ακαδημίας.

Από τον Ιούνιο του 2018, μπορείτε να μας βρείτε και στο νέο campus στη Δυτική Αττική, επί της Λεωφόρου Θηβών 197 στο Περιστέρι, μόλις 2 λεπτά από τη στάση Μετρό Ανθούπολη.

Στο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ, δεν επαναπαυόμαστε ποτέ! Πιστοί πάντα στο όραμά μας και ακολουθώντας τις αξίες που καθορίζουν τα βήματα μας όπως η Διαφάνεια, η Ηθική, η Υπευθυνότητα και η Αξιοπιστία, ενισχύουμε συνεχώς την Ειλικρινή σχέση μαζί σας. Αυτά που ο καθένας φαντάζεται να μπορούσε, τώρα γίνονται πράξη…

Κοιτάμε το μέλλον με όραμα και θέτουμε συνεχώς υψηλότερους στόχους. Δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο από την παροχή της πιο ολοκληρωμένης σπουδαστικής εμπειρίας!

Call Now Button
Σε αυτή την σελίδα χρησιμοποιούνται Cookies.
Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Πολιτική Cookies    Πολιτική Απορρήτου

Συμφωνώ