The Art of Service Excellence

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Ημ/νία

ΠΡΟΣΕΧΩΣ

ΩΡΕΣ

30 ΩΡΕΣ

certificate

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

  • Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων σερβιρίσματος σε χώρους εστίασης, σε επαγγελματικό επίπεδο. Με το τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα μπορούν με αυτοπεποίθηση να εργαστούν σε επαγγελματικούς χώρους εστίασης, με αναβαθμισμένες γνώσεις και δεξιότητες.

    Το πρόγραμμα διεξάγεται στα σύγχρονα εργαστήρια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360, ενώ κατά τη διάρκεια της φοίτησης οι καταρτιζόμενοι συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές επισκέψεις, με σκοπό τη γνωριμία με τον μελλοντικό χώρο εργασίας και την ενίσχυση του επαγγελματικού τους προφίλ.

    Δείτε τις εκπαιδευτικές επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του πρόσφατου σεμιναρίου!

    ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

    Απευθύνεται σε ήδη εργαζόμενους στον χώρο της εστίασης που θέλουν να αναβαθμίσουν και να ολοκληρώσουν τις γνώσεις τους στην εστιατορική τέχνη, σε επαγγελματίες / ιδιοκτήτες χώρων εστίασης, που θέλουν να μάθουν τις ορθές πρακτικές εστιατορικής τέχνης, προκειμένου να καθοδηγήσουν και να οργανώσουν το προσωπικό τους, σε σπουδαστές και αποφοίτους ξενοδοχειακών σχολών ή και σε ερασιτέχνες που θέλουν να γνωρίσουν τις διάφορες τεχνικές της εστιατορικής τέχνης, όπως το Decoupage, του Mise en place, των τρόπων σερβιρίσματος κλπ.

  • Οι Διδακτικές Ενότητες του Σεμιναρίου είναι οι εξής:

    Προετοιμασία Σάλας και Mise en place

    • Εξοπλισμός Εστιατορίου
    • Καθαρισμός και έλεγχος καθαριότητας σκευών, τραπεζοκαθισμάτων και χώρων εστιατορίου
    • Προετοιμασία εστιατορίου ανάλογα με το γεύμα
    • Γεύματα: κατηγορίες γευμάτων και ώρες παραθέσεώς τους
    • Mise en place: Στρώσιμο τραπεζίων ανάλογα με τους τρόπους σερβιρίσματος
    • Τρόποι διπλώματος πετσέτας
    • Πρακτική Άσκηση στα παραπάνω

    Καλωσόρισμα και Εξυπηρέτηση Πελατών

    • Προσωπικό Εστιατορίου
    • Υποδοχή και καλωσόρισμα των πελατών
    • Κρατήσεις τραπεζιών και μοίρασμα πελατών στα τραπέζια
    • Διάγνωση των Αναγκών του πελάτη
    • Η Γλώσσα του Σώματος πελάτη και σερβιτόρου
    • Κώδικες ντυσίματος και ατομικής περιποίησης του σερβιτόρου
    • Τεχνικές Πωλήσεων και προώθησης πιάτων / ποτών στον πελάτη
    • Διαχείριση Παραπόνων (Complaint handling)
    • Πρακτική Άσκηση στα παραπάνω

    Τρόποι Παραγγελιοληψίας

    • Αρχές και κανόνες λήψης της παραγγελίας
    • Σωστή Διαδικασία Παραγγελιοληψίας
    • Ανάλυση της «αλυσίδας» της παραγγελίας: από τον πελάτη, στην κουζίνα, στο σέρβις
    • Κώδικες συμπεριφοράς απέναντι στους πελάτες κατά την λήψη παραγγελίας
    • Ενεργητική Ενημέρωση πελατών για τον κατάλογο
    • Τεχνικές πωλήσεων φαγητών και κρασιών
    • Υποστήριξη πιάτων ημέρας ή special menus απέναντι στον πελάτη
    • Μεταβίβαση παραγγελίας στην κουζίνα
    • Λειτουργία Micros
    • Πρακτική Ασκηση στα παραπάνω

    Τεχνικές Σερβιρίσματος

    • Γενικοί κανόνες συμπεριφοράς του προσωπικού του εστιατορίου στο Σερβίρισμα
    • Μέθοδοι επαγγελματικού σερβιρίσματος
    • Είδη Τρόπων Σερβιρίσματος
    • Τρόποι μεταφοράς πιάτων
    • Καθαρισμός τραπεζιού (Debarassage)
    • Προετοιμασία παραθέσεως φαγητών και ποτών
    • Προϋποθέσεις παράθεσης φαγητών και ποτών
    • Παρασκευή και παράθεση αφεψημάτων
    • Δίπλωμα και άνοιγμα πετσέτας
    • Πρακτική Άσκηση στα παραπάνω

    Decoupage (άνοιγμα / καθάρισμα) Ψαριού και Meat Carving (κόψιμο κρέατος)

    • Εργαλεία και τρόπος χειρισμού τους (μαχαίρι, πιρούνι, σπάτουλα, λαβίδα κλπ), ανάλογα με το ψάρι
    • Άνοιγμα και καθάρισμα ψαριού
    • Συνοδευτικά και dressings του ψαριού
    • Εργαλεία και τρόπος χειρισμού τους (μαχαίρι, πιρούνι, σπάτουλα κτλ) ανάλογα τον τύπο κρέατος
    • Κόψιμο κρέατος
    • Πρακτική Άσκηση στα παραπάνω

    Σερβίρισμα Κρασιού και Σαμπάνιας στο εστιατόριο

    • Βασικές αρχές οινογνωσίας: κυριότερες ποικιλίες λευκών και ερυθρών οίνων
    • Εργαλεία του κρασιού: ανοιχτήρι, καράφα, ποτήρια, πετσέτες, σαμπανιέρες, πιατάκια κλπ
    • Παραγγελειοληψία του κρασιού
    • Επίδειξη του κρασιού στον πελάτη
    • Άνοιγμα και έλεγχος φελλού
    • Τοποθέτηση φελλού σε πιατάκι
    • Μετάγγιση κρασιού σε καράφα (Decanting)
    • Σερβίρισμα κρασιού στον πελάτη για δοκιμή
    • Σερβίρισμα στο τραπέζι
    • Παρακολούθηση και ξαναγέμισμα ποτηριών: ρυθμός οινοποσίας του πελάτη
    • Άνοιγμα και σερβίρισμα Σαμπάνιας
    • Πρακτική Άσκηση στα παραπάνω
  • Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης ΔΕΛΤΑ 360.

    Οι καταρτιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν Διεθνή Πιστοποίηση από τον φορέα Global Awarding, κάνοντας level up στις επαγγελματικές προοπτικές τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

  • Σεμινάριο “The Art of Service Excellence”

    Ημέρες και Ώρες Διεξαγωγής:

    • Διάρκεια: 30 ακαδημαϊκές ώρες
    • Έναρξη: Προσεχώς…

    ×

    ΚΛΕΙΣΕ ΘΕΣΗ


    Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!
    Συμπλήρωσε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου για το πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει.

    Go to Top