{"@context": "http://schema.org", "@type": "Organization", "name": "ΣΑΕΚ ΔΕΛΤΑ 360", "alternateName": "SAEK DELTA 360", "url":"https://iekdelta.gr", "logo":"https://iekdelta.gr/wp-content/uploads/2018/06/iekdelta-logo-1.png", "sameAs":["https://twitter.com/IekDeltaAthens", "https://plus.google.com/+ΙΕΚΔΕΛΤΑΑΘΗΝΑΣΑθήνα", "https://gr.pinterest.com/iekdeltaAthens/", "https://www.facebook.com/IEKdeltaAthens/", "https://www.instagram.com/iekdeltaathens/", "https://www.youtube.com/channel/UCGVGFbnbiDf8Ecxhb_Fm0gA", "https://www.linkedin.com/company/iek-delta-athina-peristeri/" ], "address": {"@type": "PostalAddress", "streetAddress": "Ιπποκράτους 22", "addressRegion": "Αθήνα", "postalCode": "10680", "addressCountry": "GR", "telephone":"+302108225983", "availableLanguage":["Greek","English"] } }

Customer Service & Concierge Excellence

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Ημ/νία

01.11.2023

ΩΡΕΣ

15 ΩΡΕΣ

certificate

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

  • Κατά τη διάρκεια του πρωτοποριακού αυτού σεμιναρίου οι καταρτιζόμενοι θα αναπτύξουν έναν επαγγελματικό τρόπο προσέγγισης και επικοινωνίας (προφορικό – γραπτό λόγο), καθώς και την ξενοδοχειακή τους κουλτούρα, ώστε να καλύπτουν ιδανικά και με πραγματικό ενδιαφέρον τις ανάγκες των πελατών.

    Οι καταρτιζόμενοι μετά τη λήξη του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να καλύψουν θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία, resorts και city hotels.

    ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

    Το σεμινάριο Customer Service & Concierge Excellence απευθύνεται σε όλους όσοι εργάζονται στον τομέα Τουρισμού – Επισιτισμού και δύνανται να έρθουν σε επαφή με εξυπηρέτηση πελατών σε οποιοδήποτε πόστο.

  • Οι Διδακτικές Ενότητες του Σεμιναρίου είναι οι εξής:

    1. Τρόπος επικοινωνίας-ποιες λέξεις και φράσεις χρησιμοποιούμε με τους επισκέπτες μας – σωστός και επαγγελματικός τρόπος ομιλίας.Ο τρόπος ομιλίας δεν πρέπει να είναι άτονος και ξύλινος – να μη φαίνεται ότι έχουμε αποστηθίσει ένα κείμενο.
    • Guest service in the hospitality industry.
    • Positive thinking
    • What makes hotel guests feel special
    1. Επαγγελματικός γραπτός λόγος. Τί αποφεύγουμε με παραδείγματα, savoir faire τί ισχύει π.χ. follow up email – τί εννοούμε και γιατί το στέλνουμε.
    • Email management
    • Concierge telephone service
    • Handling complaints
    • The importance of time management
    1. WOW effect in hospitality – how to generate positive comments and create long lasting relationships with the guests
    • Creating “wow” factor hosting experiences
    • Guest expectations and how to exceed them
    • Ten ways to impress your guests
    • Networking.
    1. Think of the guest first and anticipate his/her needs before asking.
    • Customer-centric service strategy
    • Going the extra mile
    • Correspondence management
    1. Επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών μας για μια πιο αποτελεσματική ομάδα
    • Leadership skills of a Concierge
    • Concierge department/front office relations with the rest of the hotel
    • Brand yourself
    1. Τί ξεχωρίζει το καλό 5* από το υψηλότερο επίπεδο 5* – personalization
    • Filoxenia and the creation of home away from home feeling.
    • Pre-arrival communication
    • Experiences
    • True care about guest’s needs.
    • Fulfilling guest’s needs spontaneously.
  • Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης ΔΕΛΤΑ 360.

    Οι καταρτιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν Διεθνή Πιστοποίηση από τον φορέα Global Awardingκάνοντας level up στις επαγγελματικές προοπτικές τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

  • Σεμινάριο Customer Service & Concierge Excellence

    Ημέρες και Ώρες Διεξαγωγής:

    • Διάρκεια: 15 ακαδημαϊκές ώρες: 3 5ωρα μαθήματα | εξ’ αποστάσεως
    • Έναρξη: Νοέμβριος 2023

    ×

    ΚΛΕΙΣΕ ΘΕΣΗ


    Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!
    Συμπλήρωσε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου για το πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει.

    Go to Top