"Σκοπός της Εφαρμογής είναι να βοηθήσει τον συνεργάτη της επιχείρησης να καταγράψει σε αυτήν με εύκολο τρόπο τις καμπάνιες που θέλει να αναλάβουμε για λογαριασμό του"
Ο Γιάννης Καστανός, σπουδαστής του Τομέα Engineering & Information Technology της ΔΕΛΤΑ, μας γράφει για ένα από τα αντικείμενα της πρακτικής του με θέμα: “Create your Pay Per Click Campaigns”. Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ζήτης – Informatics Professor, M.Sc. Computer Science
"Κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης στην επιχείρηση JOIN, συμμετείχα στη δημιουργία εξειδικευμένης εφαρμογής που περιγράφω στη συνέχεια. Όπως γνωρίζουμε στα πλαίσια της ψηφιακής διαφήμισης (Digital Marketing), υπάρχουν οι γνωστές υπηρεσίες διαφημίσεων στην Google (Google Ads) και οι υπηρεσίες διαφημίσεων στο Facebook (Facebook Ads). Η εφαρμογή που δημιούργησα είναι ένας μερικός προσομοιωτής δημιουργίας διαφημιστικής καμπάνιας είτε στην πλατφόρμα της Google είτε στην πλατφόρμα του Facebook. Στα πλαίσια της ψηφιακής υποστήριξης της επιχείρησης JOIN προς του συνεργάτες της, βοηθάει να καταλάβουμε τις διάφορες ανάγκες και τους στόχους ενός συνεργάτη. Σκοπός της “Create your Pay Per Click Campaigns” εφαρμογής είναι να βοηθήσει τον συνεργάτη της επιχείρησης να καταγράψει σε αυτήν με εύκολο τρόπο τις καμπάνιες που θέλει να αναλάβουμε για λογαριασμό του. Φρόντισα να ενσωματώσω σε αυτό το εργαλείο, μηχανισμούς που παίρνουν απαντήσεις σε κάποιες βασικές ερωτήσεις, οι οποίες βοηθάνε στην υλοποίηση της καμπάνιας που επιθυμεί. Για παράδειγμα: Για τις διαφημιστικές ανάγκες των Google Ads: - Αν έχει ασχοληθεί με Google Ads - Αυτό το πεδίο μας βοηθάει να καταλάβουμε τη σχέση του χρήστη με τις διαφημίσεις Google Ads.
- Τι μπορεί να μας παρέχουν από τα παρακάτω: Εικόνα, βίντεο, κείμενο.
- Ζητάμε να επιλέξει μια γενική ιδέα για την καμπάνια αυτήν. Η ιδέα αυτή θα καθορίσει την πορεία της διαφήμισης του.
- Αν έχει ιστοσελίδα για την επιχείρηση του, αν χρησιμοποιεί Google Analytics στην ιστοσελίδα του, να μας παρέχουν το μήνυμα της διαφήμισης: Κάποιες βασικές ερωτήσεις, που θα μας βοηθήσουν για την υλοποίηση της καμπάνιας.
- Προσθήκη τοποθεσιών: Τοποθετεί τις περιοχές που θέλει οι διαφημίσεις του να προβληθούν.
- Διαθέσιμο Budget: Εισάγει τον επιθυμητό ημερήσιο προϋπολογισμό για την καμπάνια αυτήν.
Φωτογραφίες από την εφαρμογή στο τμήμα δημιουργίας Google Ads: Για τις διαφημιστικές ανάγκες των Facebook Ads: Εδώ ο συνεργάτης, πρώτα επιλέγει τον τύπο της καμπάνιας, ανάμεσα σε διάφορες επιλογές και ύστερα τοποθετεί το κόστος της καμπάνιας που δημιουργεί. Στη συνέχεια επιλέγει το κοινό-καταναλωτές (Target Group) στο οποίο θέλει να απευθυνθούν οι διαφημίσεις του, με προτιμήσεις ανάμεσα σε διάφορα πεδία όπως τοποθεσία, ηλικία, φύλο, και ενδιαφέροντα. Τέλος, υπάρχει ένα πεδίο το οποίο δείχνει μια γραφική απεικόνιση (Ψηφιακό καντράν), δηλαδή ένα “ποσοτικό μέτρο”, το οποίο μεταφέρει στον χρήστη το αριθμητικό εύρος προσέγγισης χρηστών ανάλογα με τις επιλογές που έχει ορίσει. Φωτογραφίες από την εφαρμογή στο τμήμα δημιουργίας Facebook ads: Γλώσσες προγραμματισμού, τεχνολογίες, μεθοδολογίες, εργαλεία που ασχολήθηκα και χρησιμοποίησα κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου είναι: HTML, CSS, Javascript, SQL, PHP, CMS, Javascript Libraries, Bootstrap, JQuerry, Facebook Pixel, Web APIs, DOM, REST, Web Services, SOAP, XML, WordPress, WooCommerce, Google Analytics, Facebook Ads, Digital Marketing, Google Tools (Docs, Sheets, Slides, Forms, Sites, Maps). Σεμινάρια της επιχείρησης JOIN που συμμετείχα: Plugins στο WooCommerce, Εισαγωγή στο WooCommerce, Μετάφραση / Προσθήκη γλώσσας σε plugin του WordPress, Εργαλεία ανάπτυξης θέματος Enfold για WordPress, WordPress Plugins-Extnesions, Ανάλυση ρυθμίσεων & δυνατοτήτων του WooCommerce, Markup languages / CSS / Javascript, Node Js - Passport Authentication, Cloudflare SSL / DNS / APPS - Ρυθμίσεις και δυνατότητες. Σπούδασε στη Σχολή Πληροφορικής του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Δες περισσότερα Projects Σπουδαστών της ΔΕΛΤΑ στο Delta Life Blog. Ακολούθησε το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ στο Instagram και δες όλες τις δράσεις της Σχολής.