Την Πέμπτη 23/12/2021, το ΙΕΚ Οικονομίας και Διοίκησης του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ διοργάνωσε Webinar με τίτλο: «Marketing: Έννοια, Διαχρονική Εξέλιξη, Σύγχρονες Προοπτικές και η Σχέση του με τις υπόλοιπες Λειτουργίες της Σύγχρονης Επιχείρησης».     Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο Δρ. Παναγιώτης Κακαλέτρης, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Logistics του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι σπουδαστές του ΙΕΚ Οικονομίας και Διοίκησης είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ιστορική εξέλιξη της επιστήμης του Marketing από τις αρχές του 20ου αιώνα έως σήμερα, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας σχεδιασμού και υλοποίησης μιας σύγχρονης στρατηγικής Marketing για προϊόντα και υπηρεσίες. Επιπρόσθετα, υπογραμμίστηκε ο κρίσιμος χαρακτήρας της λειτουργίας Marketing για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν λεπτομερώς οι πολυεπίπεδες σχέσεις και οι αλληλεπιδράσεις που αναπτύσσει το τμήμα Marketing με τις υπόλοιπες κρίσιμες λειτουργίες ενός οργανισμούς, όπως η παραγωγή, το οικονομικό τμήμα και η εφοδιαστική αλυσίδα.     Στο τελευταίο μέρος του σεμιναρίου, η συζήτηση επικεντρώθηκε στις σύγχρονες τάσεις στον χώρο του Digital Marketing, όπως το Social Media Marketing. Μετά το πέρας της παρουσίασης, ακολούθησε πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ του εισηγητή και των συμμετεχόντων σπουδαστών, όπου διατυπώθηκαν εύστοχες ερωτήσεις και ιδέες.  
Σπούδασε Οικονομία και Διοίκηση στο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Ακολούθησέ μας στο LinkedIn και μείνε συντονισμένος για όλα τις δράσεις του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ
  ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. ΕΔΩ Μαζί!