“Όταν ένας ψηφιακός επισκέπτης κάνει online έρευνα στις μηχανές αναζήτησης, παίρνει διάφορα αποτελέσματα που την αφορούν. Όταν επιλέξει ένα από αυτά, τότε “προσγειώνεται” μέσα σε ειδικές σελίδες, τις οποίες και ονομάζουμε Landing Pages”

Ο Θανάσης Ανδρικόπουλος, σπουδαστής του Τομέα Engineering & Information Technology της ΔΕΛΤΑ, μας γράφει για τα Landing Pages.

Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ζήτης – Informatics Professor, M.Sc. Computer Science

“Κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης στην επιχείρηση JOIN, συμμετείχα στη δημιουργία Web ιστοσελίδων που εξυπηρετούν τις ανάγκες της ψηφιακής διαφήμισης και την καταγραφή δεδομένων επισκεπτών (Digital Marketing – Data Analysis) που περιγράφω στη συνέχεια. 

Τι είναι τα “Landing Pages”;

Όταν ένας ψηφιακός επισκέπτης κάνει έρευνα online για παράδειγμα την επιχείρηση JOIN στις μηχανές αναζήτησης, παίρνει διάφορα αποτελέσματα που την αφορούν. Όταν επιλέξει ένα από αυτά, τότε “προσγειώνεται” μέσα σε ειδικές σελίδες “προσγείωσης” (Landing Pages).
Ανέλαβα και υλοποίησα περισσότερες από 80 διαφορετικές Landing Pages συνεργατών του δικτύου της επιχείρησης JOIN. Γνωρίζοντας ότι είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να είναι αποτελεσματική μία Landing Page, πρέπει να έχει βέλτιστο SEO (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης). Φρόντισα να ερευνήσω και στη συνέχεια να υλοποιήσω τον αντίστοιχο κώδικα σε αυτές.

Landing Pages

Μέσω των Landing Pages, και αν έχουμε ένα καλό SEO, οι πιθανοί επισκέπτες – πελάτες που θα κάνουν κλικ σε αυτές, θα μάθουν περισσότερες πληροφορίες για τις προωθητικές ενέργειες της επιχείρησης καθώς και το σύστημα θα καταγράψει δεδομένα επισκεψιμότητας και προτιμήσεων τους (Data Analytics – Google Analytics).
Στην αρχή έπρεπε να φτιάξω ένα προσχέδιο για την κάθε Landing Page. Με βάση το προσχέδιο, έφτιαξα ένα demo για τους στόχους της κάθε σελίδας προσγείωσης και εφόσον αυτό εγκρίθηκε, ανέλαβα να βρω κάθε πληροφορία για κάθε συνεργάτη του δικτύου της επιχείρησης JOIN (email, κείμενα, τηλέφωνα) που ταυτόχρονα προωθεί και το e-shop JOINSLIST. 

Landing Pages

Λίγα λόγια για την πλατφόρμα JOINSLIST:

Η πλατφόρμα JOINSLIST αποτελεί πρωτοπορία στην αγορά του επίπλου καθώς δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν έξυπνες αγορές, απαλείφοντας την ανάγκη για έρευνα αγοράς και διαμορφώνοντας μια εικόνα για τα έπιπλα που επιθυμούν να αποκτήσουν. Μπορούν να το πετύχουν εύκολα από το σπίτι τους χωρίς να χάνουν χρόνο στον δρόμο. Φυσικά, δίνεται και η εναλλακτική να επισκεφτεί ένας πελάτης το κοντινότερο του κατάστημα από το δίκτυο πιστοποιημένων καταστημάτων, όπου μπορεί να δει το προϊόν που τον ενδιαφέρει και τα χαρακτηριστικά του από κοντά, μέσω της υπηρεσίας ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ και JOIN SAMPLING.

Γλώσσες προγραμματισμού, τεχνολογίες, μεθοδολογίες, εργαλεία που ασχολήθηκα και χρησιμοποίησα κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου είναι: HTML, CSS, Javascript, SQL, PHP, CMS, WordPress, WooCommerce, Google Analytics, Facebook Ads, Digital Marketing, Google Tools (Docs, Sheets, Slides, Forms, Sites, Maps).

Σεμινάρια της επιχείρησης JOIN που συμμετείχα: Plugins στο WooCommerce, Εισαγωγή στο WooCommerce, Μετάφραση / Προσθήκη γλώσσας σε plugin του WordPress, Εργαλεία ανάπτυξης θέματος Enfold για WordPress, WordPress Plugins-Extnesions, Ανάλυση ρυθμίσεων & δυνατοτήτων του WooCommerce, Markup languages / CSS / Javascript, Node Js – Passport Authentication”.

 

Δες  περισσότερα Projects Σπουδαστών της ΔΕΛΤΑ στο Delta Life Blog.

Ακολούθησε το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ στο Instagram και δες όλες τις δράσεις της Σχολής.